Kiedy włącza się turbina ???

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez zuwik poniedziałek, 16 maja 2005, 18:22

AdiK napisał(a):Jak wcześniej wspomniałeś my to wiemy ale innym trzeba pewne rzeczy sprecyzować :)
A powiem to, a co :D To było precyzowane już wcześniej, więc wszyscy, którzy czytają :twisted: :lol: :wink: już wiedzą 8) Nie bierz tego do siebie :wink:

Rajder a no pozwoliłem sobie przeprowadzić mały tjuning Twojego posta i zawrzeć tylko to, do czego nawiązywałem :) o ile pamięć mnie nie myli masz warsztat - to jest Twoje miejsce pracy czy odpoczynku? Znaczy czy zajmujesz się tym z zawodu?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez zuwik poniedziałek, 16 maja 2005, 18:31

misiek288 napisał(a):jeśli turbinka jest dla Ciebie trudna do zrozumienia to polecam siebie jako "nauczyciela" zasady działania dieselka wolnossącego od tak na początek coś "łatffiejszego" :lol:
Haha, Misiek tyś jest hardcore'owiec :wink: Podryw na wolnossącego diesla, tak trzymać :wink: :) :wink:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez branio poniedziałek, 16 maja 2005, 18:44

Zuwik,nie daj się,ściągnij tłumik z 1,2 i też się będą oglądały :!: :lol: :!:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez rajder poniedziałek, 16 maja 2005, 18:52

adik ano pewnie że sie wracają do kolektora jednakże kolektor znajduje sie przed katalizatorem więc pozwoliłem sobie na użycie tego zwrotu
żuwik na codzień zajmuje sie strojeniem silników w firmie przygotowywującej samochody do rajdów lub jeżdże na rajdy bądź testy jako tzw. inżynier z laptopikiem pod pachą :wink: a na codzień tak prywatnie też dłubie sobie w samochodzie więc można powiedzieć że czas spędzony w warsztacie to praca i hobby jednocześnie.Jak już kiedyś pisałem szykuje sie do wsadzenia turbiny do kangoorka więc ten temat mnie szczególnie interesuje.
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez zuwik poniedziałek, 16 maja 2005, 18:53

Branio :idea: nie muszę :D (pomijając, że już się oglądają 8) ) przepaliło mi się kolanko przed tłumikiem i zrobił mi się "blow-off" :lol: :wink: Normalnie efekt wodospadu :wink:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez zuwik poniedziałek, 16 maja 2005, 18:57

rajder napisał(a):Jak już kiedyś pisałem szykuje sie do wsadzenia turbiny do kangoorka więc ten temat mnie szczególnie interesuje.
Ja może nie powiem, że się szykuję :lol: bo gdzie z portfelem studenta do ludzi :roll: ale mam taki ambitny plan na przyszłość, jednak to już rozmowa na piwko, bo serwer zapchamy :wink: A chcesz ją montować do 1.2 czy 1.6? Gdzie jest Twój warsztat?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez rajder poniedziałek, 16 maja 2005, 19:38

mam zamiar ją wsadzić do 1.2 bo 1.6 to firmówka,ale do wsadzenie jeszcze troche czasu bo to będzie całkowicie moja inwencja twórcza więc zanim skompletujeostrzęt to troche potrwa noi jeszcze ten czas a właściwie jego brak.Co do warsztatu to moim jest tylko ten domowy a ten służbowy jest w bielksu ale nazwy Ci nie powiem bo nie chce tu lecieć z prywatą lub jak to niektórzy nazywają krypciochą :wink: ale w bielsku nie jest zbyt wiele firm które przygotowywują furki rajdowe więc jeśłi popytasz znajomych to łatwo mnie namierzysz :D
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez _ONE_ poniedziałek, 16 maja 2005, 19:46

Oj jak mi chodzi po głowie... dzisiaj widziałem takiego fajnego małego garecika :P :P :P tylko dlaczego taki drogi :cry: :cry: :cry:
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jon104 wtorek, 17 maja 2005, 06:51

rajder napisał(a):(...)a tak wogóle to żuwik zaczynasz mnie użekać swoją skromności, ja napisałem(...) a Ty później przytaczając tę wypowiedź już pominąłęś swoją osobe. Zauważyłem to :D

No i widzicie 8O, a miało nie być towarzystwa wzajemnej adoracji :wink: :wink: :wink: Tak to kolejny raz widać jak obcowanie z kangoo-rkami pozytywnia na nastroje wpływa :lol: Tak trzymać Panowie :!:
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez MK wtorek, 17 maja 2005, 06:54

rajder napisał(a):....adik ano pewnie że sie wracają do kolektora jednakże kolektor znajduje sie przed katalizatorem więc pozwoliłem sobie na użycie tego zwrotu...

Tutaj jednak Rajder muszę zaprotestować :!: :? :wink:
Recyrkulacja spalin nie ma wiele wspólnego z katalizatorem w dieslu (te sa montowane na rzyczenie i mówi się raczej o filtrach cząsteczek stałych). Wymyślono ją rzeczywiście dla obniżenia NOx. I jest to (jak pisałeś) skierowanie pewnej ilości spalin (kilka :arrow: kilkadziesiąt%) spowrotem do cylindra (kol. dolot.) dla obniżenia temp. spalania :arrow: obniża NOx.
Co do kat. (nazwa umowna) w dieslu można stosować jeszcze (oprócz filtra cz. st.) dopalacz katalityczny z amoniakiem,który podawany do kat. przez specj. pompkę z osobnego zbiorniczka powoduje dopalenie NOx.Teoretycznie można do układu dodaćm filtr cząstek i mamy fulllllll wypas.
Bo skąd się biorą 2 rodz oczyszczania w dieslu, napiszę krótko:
- "małe" ciśnienie wtrysku :arrow: "nie ma " NOx, a "jest" sadza;
- "duże" ciśnienie wtrysku :arrow: "nie ma" sadzy, a "jest" NOx.
Chodzi oczywiście ospełnienie norm EURO.
I na koniec UWAGA filtry i kat. w dieslach stosuje się w CIĘŻARÓWKACH a nie w osobowych, gdzie nie ma takiej potrzebyyyyyyyyyyyy :!: :!: :!:
A i w ciężarówkach problem zacznie się gdzieś od norm EURO4, EURO5.

No to sobie dałem :roll: :P .
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron