podtlenek azotu

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

podtlenek azotu

Postprzez shoti sobota, 7 kwietnia 2007, 10:53

Zachorowałęm na nowy "pomysł" do kangoorka. Znając życie skończy się tak jak z wszystkimi innymi - czyli realizacją. Chodzi o zamontowanie instalacji nitro do kangoorka. Z tego co się dowiadywałem najtańsze i najprostrze są właśnie instalacje do małych silników z wtryskiem wiec moje 1,2 16v będzie w sam raz żeby wykrzesać jakieś 50KM więcej.

Czy ktoś z was ma już jakieś doświadczenia w tej materii. Nurtują mnie głównie następujące pytania:

- Czy zakładać instalację tzw. suchą (sam podtlenek do kolektora+dodatkowy wtryskiwacz)za ok 4000 czy może dołożyć jeszcze 1500 i mieć zestaw który miesza podtlenek z paliwem wcześniej?

- Inwestowac dodatkowo w komputer który zadba bym odpalał to wszystko powyżej 2500 obr/min i przy maksymalnie wciśniętym gazie. Czy zdać sie na własne umiejętności i jakiś bezpiecznik (żeby nie było przypadkiem jakiegoś bum jak sie będzie spokojnie czekało na światłach albo na przejeździe :D )

- Czy ogrzewacze butli i pokrowce termiczne to absolutna konieczność ? Widziałem już instalacje bez tego i działała?

- No i jaka firma? NoS jest niby najtańszy a w stanach to wręcz legenda i synonim takiej instalacji.
Kangoorek Alize 1.2 16V a'la 4x4 - rodzi się... Shadow Kangoo v3.46
Avatar użytkownika
shoti
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 697
Dołączył(a): czwartek, 13 lipca 2006, 23:00
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Masaccio sobota, 7 kwietnia 2007, 11:04

Ostatnio odchodzą od takich instalacji. Niewiele to daje, bo działa krótko a ładowanie butli drogie. Z tego co pamiętam lepiej mokrą, bo sucha może rozwalić kolektor. Może lepiej pomyśleć nad turbo? :twisted:
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez shoti sobota, 7 kwietnia 2007, 11:26

Tylko z turbo będe miał spalanie normalnie na poziomie ~15 ltr./100km. Pozatym to chyba jednak większy wydatek od 5000 tys wzwyż i raczej nie do odzyskania przy sprzedaży auta. Najprostrze suche nitro co daje przyrost mocy o ok 35% można kupić bez montażu już nawet za 1000 zł (oczywiście kaucja za butle 400 zł :roll: ) ale ja bym sie chyba nie podjął montażu samodzielnie wiec to zawsze pare stówek wiecej trezba policzyć.

Zamiast grzebac z turbo to bym już chyba wolał kupić mocniejszy samochód. A z nitro pykasz sobie ekonomicznie a "strzelasz" na spotach i autostradzie :twisted:
Kangoorek Alize 1.2 16V a'la 4x4 - rodzi się... Shadow Kangoo v3.46
Avatar użytkownika
shoti
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 697
Dołączył(a): czwartek, 13 lipca 2006, 23:00
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Bullitt sobota, 7 kwietnia 2007, 11:56

Jeśli juz koniecznie musisz to mokra. Tylko po co? Nie lepiej swap na 1.6/1.8/2.0 ? Koszta podobne.
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez kavka sobota, 7 kwietnia 2007, 12:08

Nie lepiej swap na 1.6/1.8/2.0 ? Koszta podobne.

O to to to :wink: A tak troche OT , to duże są koszta SWAPa 1.5 na 1.9 dCi ?? :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Lucass sobota, 7 kwietnia 2007, 12:18

Bullitt napisał(a):Jeśli juz koniecznie musisz to mokra. Tylko po co? Nie lepiej swap na 1.6/1.8/2.0 ? Koszta podobne.

Ale nitro zdemontujesz i skoczka sprzedasz jako "po emerycie" :wink: :twisted: , a po swapie to już nie bardzo. A na 1,6... to już może lepiej kupić oryginała i trochę go "zepsuć". Jakiś dolocik, wydech - to tak na początek... :twisted:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez Masaccio sobota, 7 kwietnia 2007, 12:21

Ja kiedyś jak będę miał więcej czasu i pieniędzy zrobię swap na 2.0 turbo z laguny :twisted:
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bullitt sobota, 7 kwietnia 2007, 12:32

kavka napisał(a):
Nie lepiej swap na 1.6/1.8/2.0 ? Koszta podobne.

O to to to :wink: A tak troche OT , to duże są koszta SWAPa 1.5 na 1.9 dCi ?? :wink:


Jak dobrze 1.5 sprzedasz :wink: to duze nie będą :lol:
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez Bullitt sobota, 7 kwietnia 2007, 12:34

Lucass napisał(a):
Bullitt napisał(a):Jeśli juz koniecznie musisz to mokra. Tylko po co? Nie lepiej swap na 1.6/1.8/2.0 ? Koszta podobne.

Ale nitro zdemontujesz i skoczka sprzedasz jako "po emerycie" :wink: :twisted: , a po swapie to już nie bardzo. A na 1,6... to już może lepiej kupić oryginała i trochę go "zepsuć". Jakiś dolocik, wydech - to tak na początek... :twisted:


Zepsute to ono fabrycznie jest. 15 KM mu ukradli :lol: :lol: :lol: I pare groszy trzeba i tak w niego włożyc. IMHO majac sprawdzonego Torbacza lepiej silnik (no i resztę gratów) kupic.
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez kavka sobota, 7 kwietnia 2007, 13:55

Jak dobrze 1.5 sprzedasz Wink to duze nie będą Laughing

Ja myślałem o tym jakby ten już niedomagał (odpukać :wink: ) także wtedy już pieniędzy za niego nie bedzie :lol: :wink: A robił już ktoś taką operacje ??
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Następna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron